صعود کوهنوردان کارگر استان البرز به کوه نور (عظیمیه کرج)به مناسبت هفته تربیت بدنی

صعود کوهنوردان کارگر استان البرز به کوه نور( قله عظیمیه کرج) به مناسبت هفته تربیت بدنی ارتفاع :2234 متر کوه نور یکی از کوه‌های استان البرز و مشرف بر شمال شهر کرج و واقع در نزدیکی منطقه عظیمیه می‌باشد. ارتفاع این کوه ۲۲۳۴ متر از سطح دریا بوده و از داخل شهر کرج به خوبی قابل رؤیت است.
به گزارش روابط عمومی  استان البرز:صعود کوهنوردان کارگر استان البرز به  کوه نور( قله عظیمیه کرج)
ارتفاع :2234 متر
موقعیت جغرافیایی :شمال شهرکرج استان البرز ایران
تاریخ اجرای برنامه :1398/7/26
اجرای برنامه :انجمن هیئت کوهنوردی کارگری استان البرز.
به مناسبت هفته تربیت بدنی
وسیله نقلیه: شخصی
کوه نور با نام‌های دیگری همچون کوه عظیمیه، بیجه و بی‌جی خوانده می‌شود. بی‌جی در زبان محلی به معنای خشک و بدون گیاه می‌باشد.
در دورنمای شمالی این کوه از چپ به راست قله‌های دوبرار، ناز، کهار، خون کهار، هفت‌خوان، پورا، پهنه سار و کندر به خوبی نمایان است.
جمعه مورخ 98/7/26  تعدادی از کوهنوردان هیئت  انجمن کارگری استان به مناسبت هفته تربیت بدنی  به ارتفاعات کرج صعود نمودند و به این ترتیب که
طبق قراردر ساعت پنج صبح کنار زنجیر با همنوردان دیدار داشتیم و پس از نرمش و گپ و گفت کوتاهی به سمت قله حرکت کردیم و در مسیر از چشمه عبور کرده و به راه ادامه دادیم و پس از دقایقی شاهد مزار شهدای گمنام مدافع وطن بودیم در مسیر توقف چندانی نداشتیم و هوای خنک و لطیف و توام با انوار طلایی و گرم خورشید بسیار روح افزا بود در ساعت 8به قله رسیدیم و پس از نیم ساعت استراحت و صرف تنقلات و گرفتن عکس یادگاری به اتفاق همنوردان به سمت پایین برگشتیم.و به این ترتیب به صعود پایان دادیم وتجربه خوب این صعود همیشه در خاطر ما خواهد ماند.